- Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
- Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
- Numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
- Coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
- Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil;
- Programele şi strategiile proprii;
- Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii;
- Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se considera vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.